Hoe krijg je het voor elkaar dat medewerkers hun eigen regie voelen en inzetten als het gaat om leren en ontwikkelen?

Waarom gaat iemand zelf aan de slag? En waarom doet een ander dat eigenlijk niet? Hoe geef je de medewerker die niet uit zichzelf aan de slag gaat de juiste ondersteuning om wel te gaan leren? Hoe kun je de intrinsieke motivatie beïnvloeden? Waaruit bestaat een positief leerklimaat? Hoe kun je dit stimuleren in je rol als opleider, adviseur of manager?

Leerdoelen

In de training leer je:

  • De deelnemer weet welke invloed eigen regie op leren en ontwikkelen heeft op werken en leren binnen de eigen organisatie;
  • De deelnemer herkent de eigen intrinsieke motivatie en eigen regie bij zichzelf;
  • De deelnemer weet welke aspecten eigen regie beïnvloedt bij de medewerkers;
  • De deelnemer benoemt de mogelijkheden om eigen regie te bevorderen bij de medewerker vanuit de eigen rol en andere betrokkenen.

Voorwaarden:

Voorafgaand aan de training bieden we een e-learning aan (afhankelijk van voorkennis +/- 2 uur)

Doelgroep:

Deze training is gericht op L&D professionals, leerhuismanagers, opleiders, adviseurs en docenten

Informatie:

Datum: 20 september en 11 oktober 2021 van 13.00 tot 16.30 uur

Locatie: online

Soort: open inschrijving (training)

Tijdsduur: 2 dagdelen en 2 uur voorbereidende zelfstudie

Trainers: Harold Meeuwsen en Saskia Tiggelaar

Beschikbare plaatsen: 10 personen

Prijs: € 295,- excl. BTW